zondag 4 december 2011

Last week of school!

Deze week was de laatste week met normale schooldagen aan de ene kant is het fijn dat de tijd om naar huis te gaan steeds dichterbij komt, maar als je dan bedenkt dat je hier waarschijnlijk nooit meer terugkomt dan is het weer helemaal niet leuk, dubbele gevoelens dus. School was zoals altijd weer hartstikke gezellig en ik heb het deze week zelfs voor elkaar gekregen een project terug te krijgen met 131% als cijfer!! Volgende week zal de laatste week zijn dat ik naar school moet en dan heb ik alleen nog maar finals, een soort eindexamen is dat. Dus ik moet nog maar eens even hard gaan studeren! Mijn cijferlijst ziet er tot nu toe prima tot misschien wel bijna perfect uit dus nog even een weekje bikkelen en dan is het helemaal op en top. Ik zie nu al wel op tegen het afscheid nemen van mensen hier gewoon omdat ik dat zo vervelend ding vind en het is gewoon zo gek om dag te zeggen tegen mensen die je misschien wel nooit meer gaat zien.. maar goed dat zien we dan wel! Deze zaterdag gingen we naar Jessica's dansoptreden "The Nutcracker". Het was een hele mooie voorstelling en we hebben er super van genoten ook Jessica deed het hartstikke goed! Om dit te vieren zijn we gezellig uiteten geweest bij Skippolini's, een van de favoriete restaurants van hun en hebben we daar heerlijk pizza gegeten.
Als volgende week school is afgelopen zal ik nog ongeveer 2 weken hier in California verblijven totdat ik op de 27ste van december naar New York vlieg om mama te ontmoeten en samen te gaan reizen. Daar heb ik erg veel zin in en ben ik zeker al naar aan het aftellen. Ook heb ik deze week een weekendje naar Los Angeles geboekt voor de 16e tot de 18e van december dus dat is ook al over ongeveer 10 dagen, spannend! Verder zal ik hier natuurlijk nog Christmas vieren en proberen er nog een paar leuke laatste weken van te maken