dinsdag 2 augustus 2011

het is bijna zover

Vandaag is het 2 augustus 2011, dat betekent dat ik over 11 dagen al vertrek naar California! Het komt steeds dichterbij dat maakt het leuk, maar ook heel erg spannend. Om 10.10 uur zal ik zaterdag de 13e vanaf Amsterdam vertrekken. De afgelopen maanden stonden al in het teken van mjjn reis: toelatingstesten, inentingen een visum,er moest van alles geregeld worden. Gelukkig is alles goed gekomen en is, op het inpakken van mijn koffer na, alles geregeld. De afgelopen week heb ik informatie gekregen over mijn gastgezin. Ik mag verblijven bij Mark en Christine Risney en hun 2 kinderen Jessica en Justin van 11 en 8 jaar. Zij wonen in Rocklin, een van de voorsteden van de stad Sacramento. Ze wonen in een mooi huis met zwembad zo'n 8 kilometer van de College vandaan. Gelijk toen ik de informatie ontving heb ik ze een lange mail gestuurd met foto’s en informatie over mezelf. Ik kreeg al heel snel een mail terug waren stond dat ze erg uitkeken naar mijn komst. Ik ben erg blij met dit gezin, het lijken me hele lieve mensen en ik kijk er naar uit om ze te ontmoeten! De laatste dagen thuis gaan steeds sneller voorbij en al is het niet leuk om hier weg te gaan, ik heb er toch erg zin in! Nog maar 11 nachtjes slapen en dan is het zover, dan gaat mijn avontuur beginnen!