maandag 22 augustus 2011

First day of school

Vandaag was mijn eerste schooldag, wat betekende vroeg opstaan en op naar de campus. Mijn les begon pas at 3:00pm maar omdat Christine en Mark allebei werken was de enige mogelijkheid om me te brengen om half 9 s’ochtends. Dus daar zat ik dan op de enorme campus om half 9 terwijl mijn les pas om 3 uur begon. Om de tijd op te vullen besloot ik naar een zelfde les te gaan als ik me al voor heb ingeschreven maar dan s’ochtends omdat dit voor het schema beter uitkomt. Dus ging ik om half 9 naar de Introduction to Digital Ard and Design les. De les was best wel leuk, een heel computerlokaal vol met gloednieuwe mac computers!! Het was een introductie les en hij vertelde wat je in deze les kon verwachten. Helaas zat deze les al vol dus moet ik blijven bij de 3:00pm klas. Om nog meer van de tijd op te vullen ben ik naar de off-campus bookstore geweest om alvast wat boeken te halen die ik nodig heb voor mijn fashion lessen van morgen. Omdat ze niet alle boeken daar hadden moest ik ook nog naar de on-campus bookstore waar het gigantisch druk was. Je boeken vinden was nog te doen maar daarna moest je een uur in de rij om af te rekenen. Mijn fashion boeken zien er erg gaaf uit dus heb super veel zin in morgen. Ik had met Carrie afgesproken bij de bookstore om daarna ergens te gaan lunchen en toen we even langs de ISO (international students office) liepen kwamen we Pam tegen en gingen we met z’n drieeen op zoek naar lunch. Uiteindelijk hebben we een heerlijk grote pizza gehaald en die in de dorms opgegeten. Daarna nog even op Carries kamer wat geinternet en gechillt en toen was het tijd voor mijn eerste (officiele) les. Omdat ik van vanochtend wist in welk lokaal ik moest zijn was ik wat vroeg en zocht een plaatsje achter een van de MACS! Omdat de leraar wat verlaat was (zo’n 20 minuten) praatte ik wat met de mensen naast me, daar zal ik het hele semester naast zitten dus dan is het ook wel leuk om even te weten wie dat zijn. Naast mij zat een grappige jongen die Art als major had en ik kon het wel met hem vinden. Toen de leraar kwam ging hij uitleggen wat we allemaal gaan doen dit semester en moesten we onszelf voorstellen en een paar vragen beantwoorden over hoe goed je was met computers enzo. Het was wel spannend om tegen de hele klas wat over jezelf te vertellen, in het engels, maar het ging gelukkig goed. Verder hebben we nog niet zoveel gedaan en mochten we eerder weg. Dus nu wacht ik hier tot Mark mij op komt halen om naar huis te gaan. Morgen begin mijn lessen alweer om 8:00 am en heb ik Introduction to Fashion, Fashion Analysis and Selection en hopelijk kom ik binnen in Fashion History, deze is tot nu toe vol. Dus duim voor me! Ik heb erg veel zin in mijn fashion lessen morgen en ik zal jullie zo snel mogelijk weer laten weten hoe het was!