donderdag 27 oktober 2011

weer eens even een berichtje

Hallo iedereen!
Ik laat het echt een beetje afweten hier met dat bloggen, het voelt de laatste tijd als zo normaal dat ik hier ben dat het ook niet echt meer interessant voelt om jullie te laten weten wat ik doe. Ik bedoel normaal hoeft men ook niet op een blog te lezen waar ik dagelijks uithang haha! Maar in ieder geval het leven hier gaat nog steeds goed. De laatste tijd wel wat last van heimwee gehad, besef toch wel dat ik op dit moment het verste weg van van huis zijn ben maar dat het ook nog even lang gaat duren voordat ik terug ben, dit betekent op de helft dus haha. Maar ik probeer gewoon te blijven genieten en het komt allemaal goed, want het is nog steeds hartstikke leuk! Komende maandag is het halloween dus ben benieuwd wat dit weekend voor halloween crazyness gaat brengen, iedereen is er hier gek op namelijk! Afgelopen zaterdag heb ik al een halloween party gehad bij iemand thuis, was erg leuk! Soms wel eng wat sommige mensen aan hadden haha, ik ben niet zo van de enge dingen zoals jullie weten! Dus komend weekend zal waarschijnlijk ook in het weekend staan van, pumpkins, costumes, halloween versieringen, enge dingen, ik ben blij als het over is haha! Ik zal jullie er snel van op de hoogte brengen. Zodra halloween over is kunnen we uitkijken op de volgende feestdag: thanksgiving! Dit is aan het einde van november, dat klinkt nog ver weg maar de tijd gaat hier zo snel dat dat zomaar eens heel vlug alweer kan komen en het gekke is dan is het semester ook al weer bijna over! na thanksgiving nog maar 2 weekjes les!! Echt zo'n raar idee eigenlijk, deze tijd is dan ook heel erg druk we zitten midden in ons semester en hebben allerlei verschillende projecten. Zo moet ik nu bijvoorbeeld outfits gaan ontwerpen, me gaan verdiepen in een specifieke baan in de fashionwereld, iemand correct 'stylen' die naar een baan interview gaat, en een heel plan opstellen voor het starten van een eigen merk + boutique geinspireerd op een historisch tijdperk. Een heleboel te doen dus! Ook zal ik jullie proberen niet in de steek te laten en te blijven bloggen haha, ik beloof me jullie zullen snel van me horen!