vrijdag 14 oktober 2011

leven hier en reis geboekt!!

Wooow, super lang geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst, dus werd wel weer eens tijd. Ik heb eigenlijk niet zo heel veel te vertellen, alles gaat hartstikke goed hier. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en heb het druk met school, clubs en leuke dingen doen. Dit weekend wordt weer een druk weekendje, vanavond gezellig met wat klasgenootjes uiteten en stappen, morgen druk voor de international fashion show die de international club organiseert volgende week! En nog eens bij een ander klasgenootje langs om te werken aan een project! Druk druk druk. Volgende week wordt ook weer een druk weekje, veel toetsen, veel projecten en people & culture days waar we de fashion show voor organiseren. Laatste tijd ook weer goede cijfers terug gekregen, vooral B's, wat A's, een, C. Allemaal prima in ieder geval! Verder gaat het leven hier gewoon zijn gangetje eigenlijk. Net gezellig met papa en mama geskypt. ENNN, het leukste nieuws is, mama komt hierheen!! Op 28 december vliegt mama naar New York en ontmoeten we elkaar daar om ongeveer 2 weekjes te gaan reizen door de united states. We hebben net alles geboekt dus nu kunnen we lekker nog 2 maandjes uit gaan kijken naar onze geweldige reis! Vanaf New York beginnen we met een 8-daagse busreis naar onder andere New York, Washington DC, Philadelphia, Boston, de Niagara Falls en weer terug naar New York. Vanaf daar vliegen we naar Orlando voor 3 nachtjes en dan door naar Miami voor 2 nachtjes, op 10 januari, ergens in de ochtend zullen we terugkomen. Dus schrijf maar alvast in je agenda: 10 JANUARI: LISA TERUG IN NEDERLAND! Ik heb er erg veel zin in, dus we gaan er heerlijk 2 maanden naar uitkijken, dat maakt me er trouwens tegelijkertijd ook weer bewust van dat ik hier alweer 2 maandjes ben en nog maar 2 maanden zal zijn! Echt een heel gek idee, tijd gaat zo snel als je het naar je zin hebt! Aan de ene kant is het ook wel weer fijn, mis Nederland wel hoor en jullie allemaal!