donderdag 29 september 2011

weer een week voorbij

De dagen en weken gaan zo snel hier er is nu alweer een week voorbij. Dit was en leuke week maar ook een hele drukke week, dus ben aan de ene kant wel weer blij dat het voorbij is, haha! Weer een heleboel cijfers terug waar ik erg blij mee ben. Voor een fashion history tentamen deze keer 97%! Mijn color notebook, project waar ik echt weken aan gewerkt had, 83% en vandaag een tentamen gehad over alle designers waar we de afgelopen weken presentaties over gehoord hadden, 100%!! dus ik ben erg blij ermee! Afgelopen weekend lekker een weekendje rust gehad, vrijdag heerlijk bij het zwembad in de zon gezeten voor een heerlijk kleurtje! zaterdag wezen kijken bij Jessica's training voor de Nutcracker en daarna hebben we samen de allerheerlijkste koekjes allertijden gebakken, chocolade! Zondag ben ik naar 2 diensten achter elkaar geweest, dus dat was wel even lang, maar de kerk hier is nog steeds erg gaaf, dus is het niet zo erg. Daarna met Jessica en Olivia, een vriendinnetje van haar, gezellig naar een soort atelier geweest waar we hebben geschilderd, en daarna was het alweer maandag wat betekend het begin van een nieuwe week. Deze week was dus, zoals ik al zei, een erg drukke week, maandag begint het altijd nog lekker rustig, pas om 3 uur school en heerlijk een paar uurtjes photoshoppen, wat steeds beter gaat. Dinsdag weer fashion lessen, na mijn lessen heerlijk japans geluncht met Carrie, waarbij ze vond dat ik moest leren met stokjes te eten, dus eens moet de eerste keer zijn, haha! Het ging best goed, daarna nog even gezellig gepoolt, gechillt etc. Om 5 uur was de eerste Fashion Club Meeting, erg leuk ik denk dat het heel leuk wordt, alleen iets minder dat het elke dinsdag om 5 uur terwijl ik om half 1 klaar ben met mijn lessen maargoed. Het grappige was dat na de meeting er een meisje naar me toekwam en in het engels me vertelde dat ze ook een aantal jaar in nederland had gewoond, dus grappig, maar toen begon ze opeens in het nederlands te praten, en op de een of andere manier kon ik gewoon geen woord meer uitbrengen in het nederlands, het was zo raar haha, ben zo gewend aan het engels en dat ik alleen nederlands praat op skype of facebook ofso! maar uiteindelijk wel leuk om toch een andere 'nederlander' tegen te komen, alhoewel we toch voor het grootste gedeelte in het engels hebben gepraat. Na de meeting had ik afgesproken met Chi en Daniela, 2 meisjes die ik heb ontmoet tijdens de international club meeting, om gezellig te ging eten. We gingen naar the fountains, dit is een super gezellig, centrumpje/winkelgedeelte en hebben daar bij een italiaans restaurant gegeten, wat erg lekker was! Ook super handig dat Daniela een auto heeft en mij dus gewoon thuis kan brengen! Vandaag had ik heel veel dingen die ingeleverd moesten worden, 1 mega project, nog een ander project en een toets. Dit werd me vandaag allemaal een beetje teveel en ik was dan ook helemaal kapot en heb de international club meeting voor vandaag geskipt om lekker ff wat uit te rusten, dus nu even heerlijk al mijn nederlandse programmaatjes terug kijken in mijn bedje! Dit weekend ga ik waarschijnlijk een weekendje i de dorms doorbrengen met Carrie om eens te kijken hoe dat is, dus daar zullen jullie dan snel wel weer wat over horen!