dinsdag 13 september 2011

Normal Life

En we zijn weer een weekje verder waarin niet super veel bijzondere dingen zijn gebeurd, het gewone leven begint een beetje te komen, het wordt allemaal normaal. Dit voelt aan de ene kant hel raar, het voelde de eerste weken als een soort vakantie/droom, en nu begint dit alles normaal te worden terwijl je aan de andere kant van de wereld woont, met een nieuwe familie, nieuwe vrienden, nieuw ALLES! Maar dat moest er toch een keer van komen. De afgelopen week en weekend stond ik het teken van school. Heb de hele week hard gewerkt aan een van mijn fashion projecten, hartstikke leuk maar erg veel werk. Deze moest vandaag ingeleverd worden en was na een heel aantal uurtjes te hebben geknipt en geplakt eindelijk klaar! Ook had ik vandaag een tentamen Fashion History. Hier zag ik erg tegenop omdat het heel erg veel informatie was en niet de meest makkelijke om te onthouden. Dus dit weekend stond ook in het teken van hard studeren en de toets ging naar mijn gevoel goed, dus daar ben ik blij mee! Oh ja de vorige keer schreef ik over mijn digital art en design toets. Deze week heb ik de uitslag gekregen en ik had 84% goed, in Nederland betekent dit een 8,4, hier is dat een B! Dus daar ben ik erg blij mee. Vandaag dus mijn lang aan gewerkte project ingeleverd dus ben heel erg benieuwd naar mijn cijfer en zodra ik deze en die van mijn Fashion History tentamen weet zal ik het natuurlijk weer laten weten! Voor donderdag en volgende week staan alweer een nieuw tentamen, deze keer voor Introduction to Fashion en mijn project over Christian Dior voor de deur. Dus maar weer snel hard aan het werk!